📢Produsele Doxmand acum până la 🔥50%🔥 preț de lansare!

Informații despre livrare și servicii

Politica de angajament de servicii
1. Date operator:

Nume companie: Grow Shop Srl.
Sediu: 535600 Odorheiu Secuiesc II. Rákóczi Ferenc utca 31.
Număr fiscal: 26224673-2-08
Număr de înregistrare a companiei: 08-09-029664
Contact electronic: info@doxmand.ro
Contact telefonic: +40 725 410 428
Furnizorul de servicii este denumit în continuare Operator în această Politică privind angajamentul de servicii.

2. Termeni și condiții

2.1. Asumarea responsabilitatii

Antreprenorul își asumă responsabilitatea pentru protejarea stării dispozitivelor și a accesoriilor acestora acceptate pentru reparație și va face tot ce îi stă în putere pentru a repara dispozitivul în termenul convenit. Durata responsabilității se extinde de la primirea comenzii de serviciu de către angajatul companiei până la eliberarea chitanței de eliberare a serviciului (foaia de lucru).

2.2. Conditii de preluare a aparatelor

În cazul în care Clientul care solicită repararea are o datorie restante față de Operator, dispozitivul reparat poate fi emis după ce datoria a fost achitată.
În cazul unei reclamații în garanție (garanție), este necesară existența și prezentarea unui bilet de garanție (garanție) intact emis de Operator, sau dovada autentică a achiziției cu o copie a facturii.
O condiție suplimentară pentru validarea garanției și a reparației contractuale este ca numărul de identificare și seria de pe dispozitiv să fie nedeteriorate, lizibile și prezente.
3. Proces de reparație

Dispozitivele livrate la sediul Operatorului pentru reparații și îndeplinirea condițiilor de acceptare de mai sus sunt reparate la sediul nostru. Aparatele pot fi livrate prin serviciu de curierat (al cărui cost este suportat de Cumpărător) sau prin livrare personală. Este creată o fișă de lucru despre reparație, care însoțește dispozitivul până când este returnată utilizatorului.

Timpul de reparație pentru dispozitivele care necesită achiziție de piese de schimb crește odată cu timpul de achiziție de piese de schimb.

3. Oferta de pret si taxa de inspectie

Înainte de a începe reparația, oferim întotdeauna Clientului o ofertă de reparație.

Vom informa în primul rând Clientul despre costurile reparației prin telefon, după care vom trimite Clientului cotația de preț reparație prin e-mail.

Dacă Clientul nu solicită reparația pe baza ofertei de reparație, vom percepe întotdeauna o taxă de inspecție. Taxa de inspecție: 5.000 HUF net/oră. Dacă oferta de reparație este acceptată, taxa de inspecție nu se va percepe.

3.2. Reparație

Oferta de pret este valabila 10 zile lucratoare. Dacă nu se primește niciun răspuns în această perioadă, calculul prețului va fi considerat respins și reparația va fi suspendată. In cazul in care oferta este acceptata, vom anunta Cumparatorii cu privire la finalizarea reparatiei prin telefon si/sau e-mail.

3.4. Eliberarea activelor

Dispozitivele completate pot fi preluate de Cumpărător sau de o persoană care autentifică comanda Cumpărătorului. Pe baza fișei de lucru și a cotației de preț se întocmește o factură care poate fi decontată la sediul Operatorului doar prin card bancar sau, în cazul consultării prealabile, prin virament bancar. In cazul livrarii la domiciliu este posibila si plata curierului cu numerar sau card bancar. Costul de transport al returnării dispozitivelor este suportat de Cumpărător.

O copie a foii de lucru este atașată facturii.

4. Termeni și condiții generale suplimentare

4.1. Transport

In lipsa unui acord separat, persoana care solicita reparatia se ocupa de transportul aparatelor la centrul de service.

Produsele reparate sunt livrate Clientului prin serviciul de curierat GLS. Operatorul se ocupa de retur, taxa de livrare fiind suportata de Cumparator.

4.3. Termeni de plată

Fișa de lucru furnizată ca atașament la factură stă la baza decontării și pe aceasta se bazează emiterea facturii.

Aceasta include, printre altele, orele de lucru petrecute cu repararea dispozitivului și taxa acestora, prețul pieselor instalate și costul de transport.

În lipsa unui acord separat, rambursarea costurilor suportate în legătură cu reparația se datorează din momentul începerii reparației.

5. Garantie

Pentru unele produse distribuite de Operator, Clienților le este disponibilă o perioadă de garanție de 2 ani de la data livrării produsului. Puteți citi informații mai detaliate despre garanție în Termenii și condițiile generale la punctul 13 la rubrica „Garanție”.

Dacă aveți plângeri cu privire la reparații, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la unul dintre următoarele contacte:

Email: info@doxmand.ro

Telefon: +40 725 410 428

 

ro_RORO
Kapcsolat